Przegląd najnowszych informacji

Poradnii Psychologiczno - Pedagogicznej we Włodawie

Superwizja – daj sobie prawo do rozwoju. Komentarz ekspercki*

 

*dr hab. Agnieszka Lewicka-Zelent, prof. uczelni z Katedry Pedagogiki Resocjalizacyjnej UMCS, prodziekan ds. jakości kształcenia na Wydziale Pedagogiki i Psychologii UMCS w Lublinie.

W ostatnich latach w wielu miejscach pracy (ale nie tylko) coraz popularniejsze stają się superwizje. Spotkania z superwizorem wnoszą wiele dobrego, często są szansą na rozwiązanie nurtujących problemów. Na czym polega superwizja? Jakie przynosi korzyści –
z perspektywy naukowca, wykładowcy akademickiego? Te i inne zagadnienia porusza dr hab. Agnieszka Lewicka-Zelent, prof. uczelni z Katedry Pedagogiki Resocjalizacyjnej UMCS, prodziekan ds. jakości kształcenia na Wydziale Pedagogiki i Psychologii. Tekst powstał
 w ramach inicjatywy Centrum Prasowego UMCS pn. „Okiem eksperta”.

Superwizja – daj sobie prawo do rozwoju. Komentarz ekspercki

 

Elementarz”. Podręcznik do nauki czytania dla dzieci z Ukrainy. Pierwsze kroki w nauce języka polskiego.

Підручник до навчання читання для українських дітей.
Перші кроки у вивченні польської мови.

Dostęp: https://www.ore.edu.pl/2023/01/elementarz-podrecznik-do-nauki-czytania-dla-dzieci-z-ukrainy/

Elementarz to książka przeznaczona dla dzieci z Ukrainy, które rozpoczynają naukę języka polskiego. Mogą z niej korzystać zarówno nauczyciele (także logopedzi), jak i rodzice.

Edukacja włączająca - komentarz ekspercki

Postanowienia noworoczne – komentarz ekspercki*

Dostęp: https://www.umcs.pl/pl/komentarze-eksperckie,22097,postanowienia-noworoczne-komentarz-psychologa,125664.chtm

*dr Marlena Stradomska – psycholog, psychoterapeuta, suicydolog, pracownik w Katedrze Psychologii Klinicznej i Neuropsychologii UMCS

Tendencja do planowania czy podsumowań jest czymś, co towarzyszy człowiekowi w wielu momentach życia. Warto zastanowić się nad tym, czy postanowienia noworoczne to dobra praktyka czy może element, który powoduje wiele trudnych emocji? Zagadnienia te porusza dr Marlena Stradomska z Katedry Psychologii Klinicznej i Neuropsychologii UMCS, ekspertka Biura ds. Zapobiegania Zachowaniom Samobójczym przy Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie. Tekst powstał w ramach inicjatywy Centrum Prasowego UMCS pn. „Okiem eksperta” – specjaliści z naszej uczelni tworzą komentarze eksperckie, opinie, analizy i prognozy branżowe związane z ich zainteresowaniami badawczymi.

Edukacja włączająca – komentarz ekspercki*

Edukacja włączająca - komentarz ekspercki

 

Dostęp:  https://www.umcs.pl/pl/komentarzeeksperckie,22097,edukacja-wlaczajaca-komentarz-ekspercki,121939.chtm

*dr Tomasz Knopik – adiunkt w Katedrze Psychologii Edukacyjnej i Diagnozy Psychologicznej UMCS.

Zapraszamy do zapoznania się z komentarzem eksperckim dr Tomasza Knopika
z Katedry Psychologii Edukacyjnej i Diagnozy Psychologicznej UMCS na temat edukacji włączającej. Tekst powstał w ramach inicjatywy Centrum Prasowego UMCS pn. „Okiem eksperta” - specjaliści z naszej Uczelni tworzą komentarze eksperckie, opinie, analizy
i prognozy branżowe związane z ich zainteresowaniami badawczymi.

 

Życzenia Boże Narodzenie...

Logopedyczny Konkurs Plastyczny pod hasłem „Jesienne zabawy z Myszką Szarusią!

 

____________________________________________________________

   Logopedyczny Konkurs Plastyczny

pod hasłem

 „Jesienne zabawy z Myszką Szarusią!

      Wesołe mamy miny gdy głoskę SZ… ćwiczymy!”

undefined

ZACHĘCAMY DO OBEJRZENIA ZDJĘĆ Z TEGO WYDARZENIA W NA STRONIE

    

 

 

Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna we Włodawie

Partyzantów 17
22-200 Włodawa

tel/fax.: 82 572 12 71
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sekretariat poradni jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

 

Godziny Pracy

Pracownicy Pedagogiczni:

  • Poniedziałek - od 8.00 do 17.00
  • Wtorek - od 8.00 do 17.00
  • Środa - od 8.00 do 17.00
  • Czwartek - od 8.00 do 17.00
  • Piątek - od 8.00 do 17.00

 

Adres e-Doręczenia:

AE:PL-10543-60585-SARBH-20

Raport o stanie dostępności 2025